Poznaj podstawę programową edukacji zdrowotnej:

-> Dla szkół podstawowych
-> Dla szkół ponadpodstawowych
 

Manipulacje stosowane przez wprowadzających permisywną edukację seksualną i ich metody działania (na podstawie: G. Kuby, Rewolucja seksualna w szkole i przedszkolu [w:] Gender. Spojrzenie krytyczne, red. J. Jagiełło, D. Oko, Kielce–Kraków 2016, s. 222) :

  • Przedstawianie patologicznych zachowań jako normalnych i ogólnie powszechnych.
  • Wymuszanie werbalizacji czynności seksualnych na forum klasowym poprzez prace w grupach, dyskusje, symulacje, odgrywanie ról, oglądanie i omawianie filmów – celowe niszczenie poczucia wstydu, sfery intymności i rozbudzenie seksualne dzieci.
  • Przedstawienie edukacji seksualnej jako obiektywnej wiedzy, do której uczeń ma prawo; występowanie wobec dorosłych w roli „ekspertów naukowych”.
  • Występowanie wobec dzieci i młodzieży w roli kompetentnych i pełnych zrozumienia
  • przyjaciół, adwokatów wobec surowych, nie rozumiejących niczego rodziców.
  • Karanie dezaprobaty stylów życia osób LGBT.
  • Deprecjacja znaczenia małżeństwa i rodziny poprzez ich niewymienianie w podręcznikach lub sprowadzanie do rangi związków „gorszych” niż homoseksualne.
  • Wprowadzanie nowych definicji pojęcia „rodzina”.
  • ,,Peer-education” – rówieśnicy stają się „ekspertami od seksu” i występują w szkołach w roli doradców w sprawach seksu i miłości..

Kto jest twórcą podstawy programowej?

Szefem zespołu opracowującego podstawę programową edukacji zdrowotnej dla polskich uczniów jest prof. Zbigniew Izdebski, który:

  • nie jest lekarzem, a pedagogiem i seksuologiem,
  • jest jedynym współpracownikiem Instytutu Kinsey’a w Polsce, instytucji, która do badań zatrudniała pedofilów,
  • współpracował ze skazanym za pedofilię Andrzejem Samsonem,
  • jego mentorem był prof. Andrzej Jaczewski, który twierdził, że „pedofile często są dobrymi wychowawcami”,
  • głosi m.in.: „Fantazje seksualne są dla kobiet, pornografia jest dla kobiet, masturbacja jest dla kobiet, seks bez miłości też jest dla kobiet” [za: https://zwierciadlo.pl/seks/523246,1,zyj-i-kochaj-sie-tak-zebys-niczego-nie-zalowala–apeluje-prof-zbigniew-izdebski.read]

Zachęcamy do zapoznania się z fragmentem filmu „Zatrute umysły” (PCh24) o prof. Izdebskim:

Film „Syndrom Kinsey’a” (18+) – ukazuje badania Kinsey’a nad seksualnością prowadzone poprze opłacanie pedofili, świadectwo Edith White molestowanej jako dziecko przez ojca na zlecenie Kinsey’a, wypowiedzi Judith Reisman, autorki książki „Zbrodnia i nauka. Alfred Kinsey i seksualne eksperymenty na dzieciach”.

Warto również wiedzieć, kim jest Antonina Kopyt, jedna z członkiń zespołu przygotowującego podstawy programowe edukacji zdrowotnej:

  • Seksedukatorka sexed.pl, organizacji założonej przez Anję Rubik, która to organizacja:
  • promuje seks dla przyjemności,
  • omawia stosowanie gadżetów erotycznych i współpracuje z sexshopem,
  • ukazuje poliamorię jako jedną z dopuszczalnych form współżycia,
  • promuje niedzietność (kampania razem z marką Yes),
  • promuje antykoncepcję (najnowsza kampania: antykoncepcja.pl).
  • Płatny współpracownik Federy (Federacji na rzecz Kobiet i Planowania Rodziny), jednej z największych organizacji proaborcyjnych w Polsce, której celem jest m.in. forsowanie aborcji na żądanie oraz upowszechnianie domowych aborcji z użyciem pigułek poronnych oraz promowanie permisywnej edukacji seksualnej wśród dzieci i młodzieży. Antonina Kopyt za pieniądze Federy ma walczyć z dezinformacją o Edukacji zdrowotnej.
  • Konsultowała obrzydliwą książkę o seksie dla dzieci „Opowiedz mi!” (wyd. Dwie Siostry) sprzedawaną w Rossmanie!

Więcej o Antoninie Kopyt:

Edukacja Zdrowotna narusza prawo!

Opinia prawna podstaw programowych edukacji zdrowotnej r.pr. Marka Puzio z Instytutu na rzecz Kultury Prawnej „Ordo Iuris”:

https://ordoiuris.pl/edukacja/uwagi-do-projektow-rozporzadzen-ministra-edukacji-dotyczacych-likwidacji-wychowania-do#_Toc183003029

Uchwała Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, która stwierdza naruszenie art. 72 ust. 1 Konstytucji RP, zgodnie z którym Rzeczpospolita Polska zapewnia ochronę praw dziecka, a każdy ma prawo żądać od organów władzy publicznej ochrony dziecka przed przemocą, okrucieństwem, wyzyskiem i demoralizacją.

https://www.gov.pl/web/krrit/krrit-wzywa-ministra-edukacji-barbare-nowacka–do-wycofania-sie-z-rozporzadzenia-w-zakresie-podstawy-programowej-dotyczacej-edukacji-zdrowotnej-odnoszacej-sie-do-dojrzewania-i-zdrowia-seksualnego-i-przyjecia-przepisow-prawa-ktore-beda-koherentne-z-obowiazujacymi-standardami-ochrony-maloletnich

 Opinia Koalicji na Rzecz Ocalenia Polskiej Szkoły na temat podanej przez MEN delegacji ustawowej edukacji zdrowotnej:

Konferencja prasowa KROPS pod siedzibą MEN 25.02.2025 w sprawie sprzeczności edukacji zdrowotnej z jej delegacją ustawową:

Stanowisko KROPS w sprawie dukacji zdrowotnej:

Petycja do MEN z apelem o pozostawienie w programie nauczania WDŻ i niewprowadzanie edukacji zdrowotnej podpisana przez blisko 100 organizacji społecznych: https://www.ratujmyszkole.pl/rodzice-i-nauczyciele-nie-chca-edukacji-zdrowotnej-w-szkolach/

PODOBNE PROGRAMY PERMISYWNEJ EDUKACJI SEKSUALNEJ wprowadzone NA ZACHODZIE SPOWODOWAŁY:

  • radykalne obniżenie wieku osób rozpoczynających życie seksualne
  • wzrost przemocy seksualnej między dziećmi
  • wzrost liczby ciąż u coraz młodszych nastolatek
  • wzrost liczby aborcji u nieletnich dziewcząt
  • wzrost ilości chorób wenerycznych: kiła, rzeżączka, chlamydioza, HIV / AIDS
  • wzrost aktywności homoseksualnej młodzieży
  • pozbycie się bariery ochronnej wobec seksualnych zachowań osób dorosłych
  • zaburzenia psychiczne : wstręt do siebie, problemy z uczeniem się, zaburzenia odżywiania, nadpobudliwość, uzależnienie od pornografii, seksoholizm, nerwice, traumy, depresje, próby samobójcze.
  • brak akceptacji własnej płci
  •  dążenie do „zmiany płci”, zażywanie szkodliwych substancji, dostępnych w Internecie: hormonów płci przeciwnej oraz tzw. blokerów dojrzewania, których skutkiem jest zatrzymanie rozwoju płciowego i bezpłodność
  • docelowo: chirurgiczne nieodwracalne okaleczenia – usunięcie narządów płciowych, mastektomia, kastracja
  • uzależnienie od opieki medycznej , w tym psychiatrycznej, do końca życia.

Tekst źródłowy „Standardy edukacji seksualnej w Europie” wraz z komentarzem:

https://www.stop-seksualizacji.pl/kompleksowa-edukacja-seksualna-narzedziem-demoralizacji-dzieci-i-mlodziezy

Film instruktażowy holenderskiej Fundacji Rutgers przygotowany we współpracy z WHO, który ukazuje jak nauczyciele mają z małymi dziećmi rozmawiać o masturbacji:https://stopwho.pl/standardy-edukacji-seksualnej/

Broszura Instytutu Ordo Iuris „Konsekwencje edukacji seksualnej. Analiza skuteczności edukacji seksualnej w Europie Zachodniej i państwach skandynawskich”:

https://ordoiuris.pl/sites/default/files/inline-files/Konsekwencje_edukacji_seksualnej_0.pdf

Opracowanie r.pr. Marka Puzio „O czym nie powiedzą edukatorzy seksualni. Prawda o edukacji seksualnej”:

https://ordoiuris.pl/sites/default/files/inline-files/Permisywna_edukacja_seksualna_wprowadzenie.pdf

„Edukacja seksualna CSE. Kompedium”:

https://www.stop-seksualizacji.pl/edukacja-seksualna-cse-kompendium-pdf

Infografiki ze strony Instytutu Analiz Płci i Seksualności:

http://onaion.org.pl/edukacja-seksualna-infografiki/

Edukacja seksualna zagranicą:

Edukacja seksualna w Norwegii:

https://www.stop-seksualizacji.pl/edukacja-seksualna-w-norwegii-jak-jest

Edukacja seksualna we Francji:

https://www.stop-seksualizacji.pl/edukacja-seksualna-we-francji-2

Edukacja seksualna w Wielkiej Brytanii:

Edukacja seksualna w Kalifornii:

https://przybadzciewierni.pl/#gsc.tab=0

Edukacja seksualna w Niemczech:


Agnieszka Wolska o edukacji seksualnej w Niemczech: https://www.youtube.com/watch?v=QYESqXK6D5U